Tuesday, May 01, 2012

Hva er seksuelle preferanser av verdens mest berømte skuespillerinner?


De er skuespillere sex og når alle har hans smak. Gwyneth Paltrow, Jane Fonda og Zoe Saldana gikk gjennom intervjuet program som fører Amanda de Cadenet Britain, The Conversation, og tok ut sin skittentøy i solen sex. Varm i studiet av programmet har også fremragende produksjon helt fra Demi Moore. Skuespilleren fortalte hva deres favoritt posisjoner i sengen og syntes ikke å være spent på å gå i detaljer.

Gwyneth Paltrow, nå gift med Coldplay-leder Chris Martin, sa "Jeg er alltid ned med alle menn som har hatt sex." Den blonde som stjal hans hjerte til Robert Downey Jr i den nylig utgitte The Avengers, kunne ikke hjelpe rødmer mens skyte sine preferanser i sengen.

Og som god vin blir bedre med tiden, i sine 74 år, skuespiller Jane Fonda innrømmet hans eventyr uten å nøle: «Når jeg likte var fleksibel knærne, men nå er ikke så praktisk siden jeg brakk kneet," sa to ganger Oscar-vinneren og lagt til "jeg liker å ligge eller sitte i en stol, og komme til min no pun intended."

I mellomtiden, skuespiller Zoe Saldana løslatt uten hemninger "Jeg liker misjonærstillingen, knelende og være opp også. Stil" hund "er veldig bra, ikke bare det å stå opp." Tilsynelatende skuespilleren av Avatar, 33, ikke sitter igjen med et ønske til ingenting.

No comments :