Thursday, January 12, 2012

Lucila Polak: "Jeg fant at Al Pacino var på jakt etter"

I et eksklusivt intervju, snakket Argentina modell, med sin datter Camilla, om sitt forhold til Hollywood-skuespiller

Historien om Lucila Polak (32) kan godt være manus til en film der hovedpersonen bestemmer seg for å forlate hjembyen for å gå for sine drømmer, og på de mest uventede fall forelsket etter en internasjonal kjendis, hans liv forandret for alltid.

Så det var Argentina som begynte modellering ved 15 års Pancho Dotto hånd møttes på en samling av venner i Los Angeles til prisbelønte Al Pacino (71), som han deler sine liv i over fire år.

Som datter av Frederick Polak, tidligere talsmann Raul Alfonsin og mamma Camila (14)-resultatet av hennes ekteskap med den tidligere supermodellen Maximo Morrone, fortsetter å være hovedrolleinnehaver av hennes egen historie. "Alt jeg fikk i form av etater og representanter i USA lenge før han møtte Al," sier han.

Lucila-how blir en mor til en tenåring i XXI århundre?

"Det er en stor utfordring. Ungdomstiden er den vanskeligste scenen mellom en mor og en datter. Jeg tror nå jeg må være mye mer oppmerksomme på de følelsesmessige og åndelige, fordi de er kritiske år for Camilla. Heldigvis er hun en super jente, og jeg håper at alle ansvarlige grenser og snakker hans far og jeg har med henne, og nå ser det ut det verste i verden, bærer frukter.

- Hva er din ideal for en god mor?

-Power å formidle til min datter verdiene er nødvendig for ham å få sin egne grenser.

-I ungdomsårene, vanligvis foreldrene bli det verste som kan skje ...

-Min psykolog sier alltid: "Det kom til å huske at utlendinger som invaderte hodet og opp til 18 eller 19 år, ikke kommer til å gå dit." Så jeg tar ikke noe så personlig. Når du er ung eller kan ikke stå deg selv og ikke engang vet hvorfor. Jeg prøver alltid å forstå det og forstå at du trenger plass og privatliv.

-Camilla, hvordan Lucila i sin rolle som mor?

"Vi har et nært forhold, er vi veldig nære, vi hadde det gøy, men det er veldig tydelig når den plasseres i rollen som mor. Kan raskt endre chip og gå fra å være bestevenner mor og datter.

-Og du, Lucila, hvordan du ser deg selv som forelder?

-Camila alltid gjort det veldig enkelt. Hun har en utrolig visdom, en måte å se på livet mye klokere enn meg. Vi er veldig cronies, gå på kino mye, besøke museer, anbefaler jeg bøker, dele klær og selv sluttet hender Vi ... jeg tror jeg er ledende på best mulig måte.

-Camila, hva du også ønsker å bli skuespiller?

-Uten tvil, jeg tror jeg er en bedre skuespiller enn en modell. Jeg liker også å synge, og i øyeblikket, er ideen om modellering et spill, ikke se det som noe som jeg ville vie meg faglig.

Lucila Polak nøt en avslappende ferie med sin datter, Camila. Photo / Paul RogerFoto 1 september


- Hva tror du hun følger i dine fotspor?

Camila: Den samme trinn, nei! Jeg kan synge og hun gjorde ikke det. [De ler høyt.]

Lucila: Jeg har ingen tvil om at Cami er en forbedret utgave av meg. Aldri forekommer meg konkurrere med datteren min, og det jeg elsker mest i livet er at du går mye bedre, bli lykkeligere enn meg, har flere muligheter og oppnå alt du ønsker. Jeg måtte betale mye kontingent i Los Angeles for mine begrensninger, som ikke er engelsk mitt morsmål, for å ha startet fordi jeg var stor og mor på 18 år. Så hvis banen for meg brukt til å gjøre livet lettere, så vær det!

-Du måtte virkelig overvinne motstand fra foreldrene dine da du sa at du ønsket å være en modell.

Jeg tror det var mine foreldres frykt og uvitenhet. Da min mor var en tenåring, den mest lovbryter var å bli flyvertinne da jeg var 15, var opprøret betraktet som en modell. Min bestefar og min far studerte jus og var alltid veldig involvert i politikk. Tror jeg er den første datteren, første barnebarn og niese av familien først. Jeg hadde min måte med en machete ... Faktisk, jeg begynte å studere jus, men jeg hadde mer gøy å ta bilder.

EN HISTORIE OM FILM

- Hvordan er livet ditt i dag i Beverly Hills?

"Veldig annerledes enn da jeg var jente. Jeg hadde en hard tid å akseptere at jeg var å gi datteren min en helt annen modell som jeg hadde mer nomadiske. Mine foreldre var gift i over tretti år i historien til familien min, hadde aldri vært en skilsmisse før de ble separert. Vokse og modnes har å gjøre med å bryte formler og modeller som ble reist. Noen ganger er det vanskelig å innse at det finnes andre former for familien og er like gyldig som den tradisjonelle "mor og far sammen for evig og flere barn."

- Hvordan får du over tid? Har du noe imot at jeg spør din alder?

-Avhengig av dagen. For meg er det veldig relative: plutselig føler at tiden aldri kom og plutselig finner jeg at jeg levde åtte liv og forlot åtte forskjellige mennesker. Min barndom, min oppvekst, min første ekteskap, har hatt min datter, som bor i utlandet, være alene, min nåværende forhold med Al

Men bryr du deg?

-Prøv å være minst i påvente av speilet, fordi i en by som Beverly Hills og Hollywood filmbransjen i 35 år, en kvinne er en dinosaur og du har å forkaste det. Hvis du går inn i dette spillet, brenner det hodet og livet ditt begynner å avhenge av en utmattende rutine som inkluderer: mandag, får hendene tirsdag, gå til frisøren, onsdag, falske øyevipper, torsdag, botox ... Selvfølgelig gjør jeg ting å være og se bra ut, men jeg visste søker fylde på den andre. Faktisk bekymrer det meg mest er meg selv altfor mange mål og bli frustrert hvis livet ikke gå for den siden som jeg ønsker. Men plutselig du lurer på: "Er livet å være mer vellykket eller lykkeligere flere millionærer i verden var for siden han ville ha dem."

- Hvordan lever du at suksess som taler din mor?

Camilla: I Beverly Hills, folk har rare forestillinger om hva som er viktig og hva som ikke. Jeg har venner som foreldrene har mye penger og arbeid hele dagen, for å dekke dette fraværet, gi dem sølv og fylt med materielle ting. Shockea jeg ser det. Virkeligheten er veldig forskjellig fra min. Jeg pleier å se barn i 16 år å kjøre biler som ikke er en person som jobbet hele sitt liv kunne ha.

Lucila: Cami har en stor bevissthet om hva det koster å få ting og hvor hardt det er å tjene penger. Vi lever i en leilighet guddommelig, med to soverom, mens det er venner av oss som har et herskapshus med femten rom, en kinosal, to Bentley i garasjen og et privat fly, og det er alt bra! Jeg er overbevist om at Camilla har et liv langt rikere enn noen av dem.

- Betyr plager det deg at mange ganger de kaller deg "brud ..."?

Camila: Det er egentlig "brud ...", men også Lucila, en person ... Jeg ser ikke Al som en filmstjerne fordi jeg vet siden jeg har 7 år og for meg er det bare min mors kjæreste . Hvis partneren din var Justin Bieber, så ja jeg skulle gå gale i Cholula. [Ler.]

Lucila: Da jeg forlot Argentina, min far var talsmann Raul Alfonsin og da var veileder for Pami. I min fars hus var ferdig å definere samarbeidet mellom De la Rua og Chacho Alvarez, og hvis jeg hadde bodd i Buenos Aires, ville ha vært "datter" og jeg har åpnet mange flere dører. I USA ble jeg absolutt ned og ikke kjenne noen.

Halvt år siden du er i et forhold med Al, men jeg har alltid si at for to år var svært gode venner. Tror du på vennskap mellom mann og kvinne?

Jeg tror noen ganger at vennskap er måten å endelig fullføre noe skjer. Venner med et snev av hysteri og forførelse ...

- Vil du gifte Al?

Jeg vet ikke ... På dette punktet har vi et forhold som fungerer bra, er vi veldig nære, deler vi mye, men han har sine barn og jeg har til Camila. Vi er avhengige mye, vi er svært involvert i livet til en annen, men vi er bra.

- Har du fantasere om å ha et barn med ham?

-Noen ganger. Noen ganger sier jeg: "Hva godt ville ha et barn!" Fordi jeg er på et stadium der de sikkert ville nyte morsrollen fra et annet sted, mer avslappet. Men på den annen side, tenker jeg: "Start over, lite søvn, bleier, tap av frihet jeg har." Den argentinere er svært madrasas og kanskje det er derfor alle menn forelsket i oss. Realiteten er at hvis jeg har et barn, hever jeg ham og tilbringe tid som trengs. Jeg bryr meg ikke hvor mange barnepiker du kan ha, i de første tre eller fire år av livet til et barn, bør det være. Ikke å ha et barn og gi det til sykepleieren, som skjer mye i Amerika.

- Du er en kvinne levende eller liker du dette prosjektet?

Jeg er super-ariske og obsessive-compulsive. Jeg liker programmering, planlegging, kontroll, men jeg lærte og fortsette å lære, takket være Al-du må la ting gå ... Hvis du hadde fortalt meg for tjue år siden skulle til å gå av Paramount Pictures, omgitt av bilder av Marilyn Monroe, eller tråkke på den røde løperen på Filmfestivalen i Venezia, ville trodd du var gal. Jeg hadde aldri forestilt meg et liv som dette.

- Hvilke andre ting lærte du ved å være med Al?

-En mye mer tålmodig, å lytte ... Jeg tror han var veldig mye som meg når han var på min alder, så jeg råde forstår og vet bedre enn noen. "Senere eller tidligere, bitene alltid passe alene," han ofte fortalte meg.

- Vei aldersforskjellen?

"Jeg fant ham alt jeg var ute etter i en mann. Vi har alt for oss, bortsett tid. Så nyt så mye hver dag i forholdet vårt. Vi har en spesiell forbindelse. Al er en svært aktiv mann, og jobber ti ganger mer enn meg, er å skape hele dagen og har barn mindre enn Camilla. Som setter den i en mye lavere emosjonelle alder til ditt og din daglige rutine har mer å gjøre med at av en 40 enn med som en 80. Det er også ekstremt sexy og ingen kan discutírmelo, ikke sant?

Kilde: Journal "HELLO"

No comments :