Friday, August 12, 2011

Galileji se dogaja na medenih tednih in pozabi škandalov


Do sedaj se je zdravnik, ki priporočila, da skrbijo za Galilea Montijo nosečnosti, vendar pa je pripravljen, da živijo svoje medene tedne, stran od afer okoli njegove poroke.

"Zdaj bom počitek in nekaj časa je še veliko dela. Zdravnik mi je rekel, "Pojdi, nazaj počitek in kdaj vam smeri, saj mora v prvih nekaj mesecih pazi veliko tantrums ne skrbi nič." In sem iskren, sem padel dvajset do prebavo, da sem noseča in sem rekel "Zdaj, kaj je zdaj?" Ampak jaz grem za nekaj časa, "je povedal El Universal, kar kaže, da vacacionaría na plaži.

Ochoa bo drugi program veliki show otroci, naslednjo nedeljo, vendar pa bo bo premor na drugem voznik njegovo mesto, vendar se bo vrnil za nadaljevanje projekta.

Rubén Galindo proizvajalec je dejal, da se več imen, šteje za opravljanje nedeljo, 20. avgusta. "Pogovarjamo se z več ljudmi, saj lahko definiramo podjetje, bomo razkrili ime."

Andrea Legarreta, Adal Ramones Cecilia Galliano in bi lahko zapolni primanjkljaj Montijo.

On napredne otroka

Gali Pred nekaj meseci je doživel zaradi neplodnosti, tako da je bila novica o nosečnosti ne presenečeni, vendar pa je bilo pol leta pred pred predvidenim rokom.

"Imeli smo tri mesece išče njega in šla skozi zdravljenje. Zdravnik mi je povedal, da je ob koncu leta in bi lahko šel naprej in otrok otroka. Rojen okoli marca ali aprila, če naprej, ali maj. On (Fernando) in ima nekaj otrok, in kar je dobro zame, "je dejal voznik, ki je močno živel v zadnjih dneh.

"Od mama in žena minilo še nisem zapustil presenečenje za vstop v drugo. Tako kot smo bili pri prebavljanju poroko sobota, ki je bilo zabavno, neverjetno, smo imeli veliko oče in je bilo zelo čustveno, ko ste v druga zgodba, "je dejal.

Montijo danes trpi nogo teže in glavobol, kljub špekulacijam je začela prejšnji teden, pove, kako je izvedel za njeno nosečnost.

"Nekdo me je vprašal in rekel: 'prekleto, kako je vedel in jaz? Potem sem doma test na soboto in ji novice (Fernando) nazaj pred slovesnostjo. Prihod v ponedeljek sem šla k zdravniku, dejal, da je usposobljen v petem tednu (nosečnosti), saj račune začnejo dva tedna pred tem, ampak za mene so tri, "je dejal.

Igralka je še dejal, da mnogi dogodki v tako kratkem času ne sedijo še dvajset, pa je dejal, da je življenje po Božjem načrtu.

"Če pridemo do 40, ker sem ostal, ampak mislim, da čas Bog je prav in popolno, in si dal ljudi, ki jih je treba, ko ste pripravljeni na vse. Igral sem zdaj in bomo videli, kaj se bo zgodilo prihodnje leto, ker sem govoril glave in tega otroka prinaša torto pod njeno roko. "

Naj svet roll

Za zdaj, potiska in potega na vezavo Jalisco z Fernando Reyna se nadaljuje, vendar se je raje prezreti, kaj je rekel o tem.

«Sem dejal, da je tistega, kar bi lahko rekel in še vedno sem. Vsi smo ga načrtovali. Vse se je začelo z rojstnodnevno zabavo in je končala s poroko. Ne zanima me v škandalov.

"Jaz sem bil proč, jaz sploh ne želite dati twitter. Za mene, vas vabim, da spalnico, medenih tednih, vendar sem rekel, da bom delil z ljudmi, ki me ljubijo, "je dejal igralka, ki je njegova babica v spomin na poroko.

"Imel sem moji babici v mislih, sem zamudila njen (Carmen) Armendáriz (Annette) Cuburu Legarreta in tisto noč, vendar pa bo čas, da delite z njimi."

Dne 27. tega meseca dostavi Ochoa preverite, ali plača izključno revijo Hello! za poroko, da združenje "bit" AC Imenovanje se bo srečal na domu Tlalpan telesa.

No comments :